De vorbă cu(vântul)

Publicat pe Actualizat pe


Din cuvânt voi face herghelie
David Ionel Romulus

Două cuvinte şi bună seara ,
Drastic secat de un strigăt de ducă ,
Bate la uşă , vântul , cu gheara
Să – i cumpăr un vis cu chip de nălucă .

Cu fum de ţigare în surdină mă cheamă ,
Fără noimă strigă la geam ,
Poveţe cu sfaturi prinse în coamă
La cai îngheţaţi fără de neam .

Îi spun bună seara şi nu – mi pasă deloc ,
Voi fi punct sub copertă , prăfuit cu noroc .
Rasfoit pe la colţuri , conjugat de un verb ,
Îi voi scrie probabil cu sânge de cerb .

Am să – i cer un preţ de poveste
Fără ştiri mondene şi anotimpuri cu ploi ,
Din cartea mea citită trupeşte ,
Îi spun bună seara , aşa e la noi .

Într – un paradox fără nopţi de vijelie
Pot fi considerat ciudat ,
Din cuvânt voi face herghelie ,
Bună seara îi spun şi l – am pupat .

Nu – i cer monezi , doar două cuvinte ,
Căzând la învoială să – mi fie ler ,
În scrum de ţigare să mă ţie minte ,
Bună seara îi spun şi – l pun la rever .

SONY DSC

Lasă un răspuns

