Viciul meu

Publicat pe Actualizat pe


De – o viaţă te iubesc definitiv
Şi te împart pe mici felii de pâine .
Eşti viciul meu , mă simt beţiv ,
Din tine mă îmbăt şi mâine .

Pe dinăuntru mă cuprinzi
Şlefuită în raiul ce tresaltă .
Cu muguri verzi , perfect rotunzi ,
Ai zâmbetul unealtă .

Cu – acelaşi zâmbet îmi reverşi
Pe gura mea o gură
Când iar respir în zeci de paşi
Vulcan din carne pură .

Cu buzele flămânde te sărut pe geană
Când stele abia născute respiră în ochii tăi .
Te iubesc , femeie , iubita mea icoană ,
Eşti substantiv fierbinte şi versul meu dintâi .

De – o viaţă te iubesc definitiv
Şi te împart pe mici felii de pâine .
Eşti viciul meu , mă simt beţiv ,
Din tine mă îmbăt şi mâine .

tenebra5(2896)

6 gânduri despre „Viciul meu

    Georgeta Popoiu a spus:
    Martie 19, 2015 la 19:48

    Waw ! Esti poet ? Foarte frumos ! Multumim !

      davidionel a răspuns:
      Martie 22, 2015 la 11:36

      Multumesc ! Nu sunt poet , doar astern cateva randuri pe care le simt . Primavara frumoasa !

        Georgeta Popoiu a spus:
        Martie 22, 2015 la 13:12

        Eu cred ca esti poet si unul foarte talentat ! Multumesc ! Sa fii iubit !

        davidionel a răspuns:
        Martie 22, 2015 la 14:24

        Multumesc ! Ganduri bune !

    florin m a spus:
    Mai 2, 2015 la 23:23

    Reblogged this on moisii's Blog.

      davidionel a răspuns:
      Mai 3, 2015 la 10:32

      Multumesc ! Ganduri bune si multe bucurii !

Lasă un răspuns

