Policromie

Publicat pe Actualizat pe


Primăvară dragă , eşti singura mea hartă !
David Ionel Romulus

Înainte de frunza ce precede vara ,
De umbra ce se îmbracă în vânt ,
Îmi ţâşnesc din umeri frânghii ce le – adulmec seara
La tâmpla unei brize cu parfum picant .

Condimentat în spirit cu o uşoară nuanţă ,
Atras de o doză verde sub un buchet de crengi ,
Îmi scutur palmele ce se scaldă în ceaţă
De iarna ce adoarme pe ramurile lungi .

Şi neîncheiată în spate se ascunde în turlă ,
Iarna inimoasă curge pe pereţi ,
În aer se rotesc miresme care urlă ,
În piept mă arde coasta mai des ca în urechi .

Mă pregătesc de tine şi te aştept în poartă ,
Îmi fac de cap pe fugă cu zbor de rândunici .
Primăvară dragă , eşti singura mea hartă ,
Mă transform în piatră când nu eşti aici .

O flotă infinită cu chingi de iasomie ,
Cu trunchiuri colţuroase fumegând în lut ,
Îmi imprimi vieţii pe ochi policromie
Când răsari din iarbă ca un aşternut .

Înainte de frunza ce precede vara ,
De umbra ce se îmbracă în vânt ,
Îmi ţâşnesc din umeri frânghii ce le – adulmec seara
La tâmpla unei brize cu parfum picant .

spring-tulips-wood-flowers

Lasă un răspuns

