Anotimp

Publicat pe Actualizat pe


Frumoasa mea , eşti anotimpul meu dintâi !
David Ionel Romulus

Nu mi – e ruşine să te iubesc fanatic
Alcătuiţi din două sunete cu aceeaşi denumire
Ca într – un ansamblu de culori gramatic ,
Iubito , eşti partitura gândurilor bune !

Desigur , anotimpurile toate
La tâmpla mea se întorc cu prima filă .
Din primăvara ta se aştern toate ,
Frumoasa mea , chip de copilă !

De fiecare dată e – ntâia oară ,
La fiecare pas ascult tăcut
Cum vara se transformă în fiară ,
Iubito , te iubesc ca la – nceput !

Prea bine mi – e pe flăcări roşii ,
În gingăşia frunzei verzi
Când toamna se înmulţesc bobocii ,
Iubito , cu ani vom troienii zăpezi !

Nu pot să uit lumina lunii
Modelată în ochii tăi
Sub o iarnă de petunii ,
Frumoasa mea , eşti anotimpul meu dintâi !

Nu mi – e ruşine să te iubesc fanatic 
Alcătuiţi din două sunete cu aceeaşi denumire
Ca într – un ansamblu de culori gramatic ,
Iubito , eşti partitura gândurilor bune !

run-esra-devushka-svoboda-beg

Lasă un răspuns

