Muntele

Publicat pe


Din herghelii albastre de cuvinte ,
Iubita mea , construim un munte ! David Ionel Romulus

Din herghelii albastre de cuvinte ,
Pe căi ferate aşezate paralel ,
Iubita mea , construim un munte
Şi o mare ce pluteşte peste el .

Un munte colosal de rime
Ce depăşeşte cu mult reverul lumii mele .
Acolo , draga mea , îţi pregătesc o lume
Scufundată în marea unui cer cu stele .

Şi apoi , ecoul tău la tâmpla lui
Îi va sufla prin ochi şi nări
Ca un segment de infinit
Ce măsoară măreţia unei mări .

Mâna mea i – a dat contur şi viaţă ,
Palma ta l – a limpezit de nori .
Muntele din mine aduce dimineaţă
Şi ochii tăi de mare aduc flori .

Din herghelii albastre de cuvinte ,
Pe căi ferate aşezate paralel ,
Iubita mea , construim un munte
Şi o mare ce pluteşte peste el .

erotic-sunset-devushka-nozhki

Lasă un răspuns

