Din toate , eu , iubesc o mare .

Posted on Updated on


Doamne , ce spectacol străbate verdele din marea mea !

David Ionel Romulus

Din toate , eu , iubesc o mare
Şi valul ce – i dansează în lut
Cu plete împletite în soare
Peste puncte cardinale cu puteri de absolut .

Ea aduce mai aproape un cer atins de o vioară
Ca o simplă adiere când respiră frunzele .
Din privirea ei coboară anotimpuri de fecioară
Când zâmbeşte ca o ploaie ridicându – şi pleoapele .

Mă hrăneşte cu mareea ce îmi poartă visele
Străbătute de aroma picăturilor de rouă
Şi apoi aduce verde sub petalele de stele
Până ce – şi îmbracă trupul în culori de lună nouă .

Se ridică fără margini şi îmi scaldă tâmplele
Ca un orizont albastru ce mă îmbie nevăzut
Să înot în glasu – i dulce aruncând cu orele
Modelat de universul ce are rang de început .

Din toate , eu , iubesc o mare
Şi valul ce – i dansează în lut
Cu plete impletite în soare
Peste puncte cardinale cu puteri de absolut .

devushka-beloe-plate-1vzglyad

2 thoughts on “Din toate , eu , iubesc o mare .

    wolfgangpowerpoint.wordpress.com/ said:
    Iunie 21, 2015 la 14:01

    Freundliche Grüße, Wolfgang

Lasă un răspuns

