O zi bună !

Publicat pe Actualizat pe


Ascult la radio că plouă cu mere verzi prin intersecţii
David Ionel Romulus

Cu mâna goală , fără fonturi ,
îmbrăcat mai fistichiu ,
pun o virgulă pe umeri
şi vă salut de la chipiu .

Mă întind pe două umbre
agăţate de un copac
sub o salcie cu plete
despletite pe hamac .

Ascult la radio că plouă
cu mere verzi prin intersecţii
ce fac nenumărate tumbe
la fiecare colţ al vieţii .

Îmi întorc obrazu – n raze
când se îmbarcă în tramvaie
şi se – ntorc către ureche
să – mi mai spună despre ploaie .

Dintr – o parte nevăzută ,
soarele poartă un fir ,
se ridică peste umăr
şi apoi sărută un trandafir .

Cu libertăţi de exprimare
pe frunte mă îmbie – ntruna ,
ţopăind de colo – colo
să îmi facă ziua bună .

Relax on hammock
Relax on hammock

Lasă un răspuns

