Hrană cu vers

Posted on


De geana ta , iubito , îmi prind ziua de mâine ,
că mâine , ca azi , te iubesc mai nebun !
David Ionel Romulus

Înot într – o mare , mai verde ca ea .
Pictez cerul , mai albastru ca el .
Doamne , le – ai strâns toate în inima mea ,
hrană cu vers , unicul fel !

Ascultă – mi în noapte ruga flămândă
la vama norilor ce cad pe pământ
să auzi moartea cum ne afundă
sub peniţe roase , fără cuvânt .

Doamne , te rog , mai scrie o lege
acum că dreptatea are gustul picant ,
să ploaie cu zâmbete până se drege
răutatea ce arde zdrobitor de riscant !

Mă arde un glonţ primitiv pe la tâmplă
cu fierul încins de calomnii ,
că moartea presupune că se întâmplă
o boală ce rupe , iubirea , fâşii .

Doamne , de mai ajung aproape de tine
lasă – mi la poartă gândul cel bun ,
să – mi prind de geana iubitei ziua de mâine ,
că mâine , ca azi , o iubesc mai nebun !

Înot într – o mare , mai verde ca ea .
Pictez cerul , mai albastru ca el .
Doamne , le – ai strâns toate în inima mea ,
hrană cu vers , unicul fel !

big-drop-romance-devushka

2 thoughts on “Hrană cu vers

    […] menționare mi se pare necesară ar merita o descriere în versuri. Unul e despre iubire, în care fiecare literă se îmbracă în cămaşa pletelor tale, în timp ce celălalt vine ca o completare, cu toate spaimele nopții, cu toate suferințele ce le […]

Lasă un răspuns

