Iarna ești tu

Publicat pe Actualizat pe


Iubito , iarna ești tu
și ningi peste mine cu flori de tei și mi- e bine !
David Ionel Romulus

Privesc prin geam o umbră ,
vibrează profund printre brazi .
Un soi de fibră albastră
ce pare că numără străzi .

Iubito , se aud norii
la tâmpla pomilor desculți
Împăturând sub aripi zorii
pe fruntea țiglelor cuminți .

Are indicii vagi ,
un chip de înger nebun .
E blândă în partea mondenă
și caldă la micul dejun .

Iubito , cerul are pătrate
și o coamă cu nuanța castan .
Dispare singur în șoapte
și – mi prinde privirea în tavan .

Privește la mine împietrită
pe sub lampa cu abajur ,
În rochie albă de seară
mă strigă și -mi spune : bonjour !

Iubito , iarna ești tu
și ningi peste mine
Cu flori de tei și mi- e bine !

frosty-winter-alessandrox-di

2 gânduri despre „Iarna ești tu

    Ileana a spus:
    Decembrie 6, 2015 la 18:34

    Superba poezia! Sarbatori fericite alaturi de sotie!
    PENTRU TOTI PRIETENII MEI MINUNATI O SEARA SPLENDIDA DE IARNA SI CU MULTE BUCURII ALATURI DE CEI DRAGI !
    To all my friends SPLENDIDA WINTER wonderful evening and much joy with your loved ones!


      davidionel a răspuns:
      Decembrie 13, 2015 la 14:33

      Multumesc, Ileana ! Bucurii si zambete azi , maine si mereu !

Lasă un răspuns

