Ninge pe pătrate

Posted on


Iubito , îți voi culege lin cernerea ta blândă .
David Ionel Romulus

O dâră de cenușă sub un catarg de fum ,
ninge pe pătrate , ninge cum a nins .
Cu flăcări verzi de fiară , vânată și flămândă
îți voi culege lin cernerea ta blândă .

Ceasornicul îmi cântă dibuit de soare ,
îmi răstoarnă umbra cu o voce atât de simplă .
Clădește o coamă gri cu un alb străpuns de lance
ca un fulg căzut pe buze ce aleargă către tâmplă .

În colț , pe masă , rădăcini se strâng
ca un gigant de piatră în verile toride .
Mă cuprinde setea , cuvintele mă îndrumă
să aștept mareea razelor de lună .

Vertebre de lumină îmi șlefuiesc în gânduri
o mare transparentă cu munți ca într – un poem .
În paradisul mării cu coperți la pândă
mă învelește briza ce se face ghem .

Când totul se – aprinde , la noi ninge în casă ,
tu vii încet spre mine cu chip de cer curat .
Limba poeziei îmi leagănă pe buze
carnea ta ce arde în flori de crin brodat .

O dâră de cenușă sub un catarg de fum ,
ninge pe pătrate , ninge cum a nins .
Cu flăcări verzi de fiară , vânată și flămândă
îți voi culege lin cernerea ta blândă .

agnieszka-lorek-dream-devushka

 

Lasă un răspuns

