Jur cu palma pe cord !

Publicat pe


Dreptul la soare nu cere cravată !
David Ionel Romulus

Mi – am prins la rever clopotul lumii ,
Torțe reci , și – un ultim acord .
Cer de osândă , oase cu funii .
Iluzii vii .  Jur cu palma pe cord !

Fulgeră cerul , poemul s – aprinde ,
Fiecare cuvânt poartă doliu în pahar .
Clopote ninse în fiere stau prinse ,
Plânge brazda albastră sub umbră de par .

De – atâtea ori am pus ghilimele .
Doamne , cât de mult m- ai sunat !
Știu că balanța perfidă râde de ele .
De tine , de mine , în mod repetat .

Râd paraziții naufragiați prin ecluze ,
Își sapă cu gura găuri de șerpi .
Acolo , își dau cu cianură pe buze
În timp ce veninul le iasă prin țepi .

Horcăitoare sămânță le bate în tâmplă
Cu un ritm laș de tablă încrețită .
Habar nu au că viața e simplă
Și dreptul la soare nu cere cravată .

Vor trece cohorte de vulturi cu ghiare ,
Meduze cu coarne căzute în declin .
Ucigași arsenici se calcă în picioare
Pentru un ultim decor cu succes în destin .

Mi – am prins la rever clopotul lumii ,
Torțe reci , și – un ultim acord .
Cer de osândă , oase cu funii .
Iluzii vii  . Jur cu palma pe cord !

chelovek-domino-kosti-situaciyma

2 gânduri despre „Jur cu palma pe cord !

    Aliosa a spus:
    Ianuarie 10, 2016 la 18:48

    ” Jur cu palma pe cord”
    ca-mi plac poeziile tale ! 🙂

    Aliosa.

      davidionel a răspuns:
      Ianuarie 11, 2016 la 14:52

      Multumesc !🙂 Zile pline de frumos!

Lasă un răspuns

