Te pot privi

Publicat pe Actualizat pe


Legea poeziei mă apără flămândă…
David Ionel Romulus

Te pot privi o viaţă , ca focul carul mare
căci legea poeziei mă apără flămândă .
Mai aspră ca deşertul străbătut de care
prin insomnii de gheaţă care stau la pândă .

Ne – am ridicat prin vreme pe ritmuri de argint
cu ochii plini de roua sălciilor de vară .
Când macii cântau doine cu vorbe de alint
în jăratec alb încins de o chitară .

Te pot privi pe dealul ce atinge buza unui nor
şi mai ales în secunda timpului ce ascultă
înaltul soarelui pictat de un tenor
pe un cer aprins de ierburi cu braţe ce exultă .

Te pot privi prin spicul cu muguri de lumină
ce înfloreşte malul unui lan de nuferi
când îmi redai catargul colorat cu vise
pe ochiul crud al mării ce – mi urcă peste umeri .

Te pot privi prin toate , printr – un pluton de umbre ,
pe puntea unei zile cu zâmbet de mătase .
Aproape de fereastra brazdelor flămânde
ce iau forma ta de templu adânc la mine în oase .

Te pot privi o viaţă , ca focul carul mare
căci legea poeziei mă apără flămândă .
Mai aspră ca deşertul străbătut de care
prin insomnii de gheaţă care stau la pândă .

ulica-chelovek-gitara-muzyka

2 gânduri despre „Te pot privi

    Aliosa a spus:
    Martie 16, 2016 la 16:42


    O zi placuta ! 🙂
    Aliosa.

Lasă un răspuns

